söndag 28 september 2014

Baby shower

Det blev så lyckat igår. Trots att jag hade otroligt ont i ryggen när jag gick och la mig så pirrade det av glädje i hela kroppen. En heldag med mina underbara tjejer som alltid finns där för mig var precis vad jag behövde. Jag och bebis känner oss så himla älskade. Det är så fint att veta att jag har så bra vänner som visar sin kärlek på så många fina sätt. Och jag märkte verkligen igår hur efterlängtad lilltjejen är inte bara av mig och Daniel utan av alla runt omkring oss. Så fantastiskt. Jag kan inte tacka er nog. Av Linda fick jag sådan bra hjälp med att fixa i ordning med allt och hon gjorde även fantastiskt fina och goda cake pops. Lisa, Sofia och Amanda hade tagit sig hit bara för vår skull (de bor inte i Göteborg). Emelie och Josse hade skapat den fantastiska blöjtårtan helt själva. Jag är så galet imponerad över mina vänner. Och ni andra som var med och förgyllde den här dagen för mig är lika fantastiska ni. Är så glad att ni ville göra denna långa och faktiskt stundvis jobbiga graviditet lite gladare och bättre för mig tack vare ert sällskap, glädje och kärlek. Puss på er!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar