måndag 22 september 2014

Vecka 32 blir en bra vecka

Det känns att jag är inne i slutetappen nu. Jag är mycket gladare än vad jag har varit egentligen från det att jag blev sjukskriven, dels på grund av den trygghet det faktiskt ger att hon därinne i magen blir starkare och starkare för varje dag som går och dels på grund av det faktum att det inte är speciellt många veckor kvar tills vi får träffa henne nu (bonus är ju också såklart hoppet om att min foglossning försvinner när hon kommer så att jag kan röra mig igen). Många tunga saker som för varje dag känns något lättare ju närmre vi kommer. Fin känsla. Dessutom har denna veckan många godsaker att bjuda på, jag har inplanerade besök från vänner varje dag så det blir inte så mycket dötid för mig utan snarare skön vilotid de stunder jag faktiskt är ensam. Men det jag ser fram emot mest den här veckan är lördagens babyshower. Då kommer jag ha så gott som alla mina närmsta vänner samlade. Detta är något jag verkligen ser fram emot och jag är så otroligt glad över att så många tackat ja till att komma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar