torsdag 4 september 2014

Läkaren

Igår var vi hos läkaren igen, allt såg ut som det skulle och vi fick se vår lilla tjej på tv. Denna gången hade hon hicka. Kan nog varit bland det sötaste jag sett faktiskt. Nu är jag i vecka 29 och läkaren sa att jag kan känna mig lugn för även om förlossningen mot förmodan skulle sätta igång så kommer det med största sannolikhet gå bra. Känns väldigt härligt att få det bekräftat men såklart ännu bättre att hon växer som hon ska därinne i magen och att det inte finns något som tyder på en tidig förlossning. Dock har jag otroliga problem med min foglossning. Det är nästan löjligt, jag har kryckor men kan ändå knappt ta mig fram och absolut inga sträckor längre än en 10 min promenad för en frisk person (ca 25 min för mig). Tröttsamt. Dessutom har jag lyckats dra på mig en dunderförkylning också som om inte den andra smärtan vore nog. Men men, då vet jag i alla fall att hösten är här på riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar