tisdag 30 oktober 2012

Bikiniskräck





















Dessa två inhandlade jag precis från ASOS. Har lite panik... brukar inte köpa saker på internet eftersom jag tycker det är svårt med storlekar och material, det ser faktiskt aldrig i verkligheten ut som på bilderna. Speciellt inte i detta fall då min figur inte liknar modellernas whatsoever. Men nu blev jag helt enkelt tvungen då vi är ett gäng som åker till Thailand i Januari och bikinis helt enkelt inte finns att köpa på stan mitt i vintern. Bikinis är annars en sak jag gärna undviker att köpa över huvud taget för det om något är fruktansvärt jobbigt med storlekar och att ställa sig blek och halvnaken i ett provrum är inte riktigt min grej. Så nu håller vi alla tummar att jag köpte rätt storlek och att dessa bikinis sitter helt perfekt på min kropp!! (Jag inser att detta är en stor gnutta önsketänk).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar