torsdag 1 november 2012

Failure

Hade inga kläder att ha på mig idag så jag snodde en skjorta ifrån Daniel. Riktigt skön faktisk.

Idag är jag riktigt ledsen och besviken. Dels på mig själv och dels på skolan. Hade min sista redovisning idag- en stor projektredovisning om det utvecklingsarbete vi genomfört under VFUn. Jag fick fruktansvärt mycket negativ (ej konstruktiv) kritik från min examinator och fick stå i säkert en kvart inför mina klasskamrater och bara svälja det hon sa om mitt arbete. Fy, det var helt fruktansvärt. Efteråt kom flera av mina klasskamrater fram till mig och ifrågasatte varför hon hade varit så på mig då de ansett att mitt arbete var riktigt bra. Känner mig fruktansvärt orättvist behandlad samtidigt som jag inte kan låta bli att ta åt mig av kritiken. Kan inte riktigt förstå vad felet var eftersom jag har med alla punkter och tidigare gjort bra ifrån mig på alla mina skolarbeten samt att jag fått mycket positiv respons på utvecklingsarbetet av pedagogerna på förskolan. Nej, nu ska jag fortsätta dricka te och gråta över mitt misslyckande. Nästa vecka blir det dock att ta sig i kragen för då börjar äntligen projekt C-uppsats!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar