onsdag 28 november 2012

Önskelista

... Tröttsamt. Skrev precis ett riktigt långt inlägg som försvann. Får väl börja om från början då.

Jag fyller år den 21 december och julafton är som ni förmodligen vet den 24 december och detta innebär att det är denna tiden på året som folk börjar undra vad jag önskar mig. Jag tänker inte ljuga och säga att jag inte önskar mig något för det gör jag verkligen. Älskar paket, både att ge och få. Speciellt roligt är det att få saker nu eftersom jag inte unnar mig så mycket då jag helt enkelt inte har en massa pengar på hög. Här kommer därför min lilla önskelista:

1. Böcker (inte pocket)
2. Kläder (ev. Presentkort)
3. Hudvårdsprodukter
4. Ljus inredning (kuddar, plädar eller ljuslyktor/ljusfat)
5. Länkar till mitt Thomas Saabo armband
6. Gosig halsduk (t.ex. Ester Elenora)
7. Hunterstövlar
8. Filmer eller serieboxar
9. Bäddaset till dubbeltäcke
10. Pengar till Thailandsresan och körkortet
11. En himla massa kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar