onsdag 3 oktober 2012

Blott en dag

Känner mig som jag ser ut, det vill säga som om jag blivit överkörd av ett tåg. Har lite för många bollar i luften just nu känner jag samtidigt som det är väldigt skönt att inte bara sitta hemma och göra ingenting. Får panik på båda då jag resonerar som de flesta svenskar och menar på att lagom är bäst. Snart ut och äta med Daniels familj, supermysigt, synd bara att jag ser ut och känner mig som jag gör. Men men, lär ju somna gött på soffan sen i alla fall.

En liten notis är att jag idag varit galet sugen på jul och allt vad det innebär. Pepparkakor, klementiner, glögg, julmust, ljusstakar, julmusik, adventsmys och mycket, mycket mer. Tyvärr har jag en deal med Lisa sedan många år tillbaka som innefattar allt som har med jul att göra får vänta till efter 16 Oktober (hennes födelsedag). Så ett litet tag till får jag allt stå emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar