söndag 30 september 2012

Filåt


Förlåt, förlåt, förlåt Josse! Jag har verkligen inte orkat blogga. Det har varit en riktig myshelg. I fredags skulle jag följt med Daniel på innebandy men eftersom att jag gått upp kl 5 och hjälpt Pontus till sent kvällen innan var jag helt slut och ville bara vara hemma och ta det lugnt så jag bangade. Hade en seriekväll med mig själv, tittade på massa sorgliga program så jag grät några timmar i sträck istället. Sånt gillar jag. Igår var jag på bio med Pontus, Anton och Daniel. Vi såg Snabba cash II, jag gillade den men de andra var lite mer skeptiska. Efteråt vid 22-tiden satte vi oss på Danilo och åt lite. Fasen vad svårt det är när man inte kan äta vad som helst. Stackars folk som är allergiska.

Mysdag idag med min skatt, lite tråkigheter med typ städ och sånt men mest mys. Nu blir det mer av den varan. Hoppas du är nöjd nu min fina vän! Puss på dig

1 kommentar:

Josse sa...

Mycket ;) <3

Skicka en kommentar