torsdag 20 september 2012

Sömnig


Är galet trött idag. Jobbade igår, mysigt, men kom inte hem förrän 20.30 vilket är segt när jag slutade 19. Har sovit bajsdåligt inatt. Vet inte varför men har drömt massa mardrömmar och vaknat flera gånger. Imorse var jag på juridikseminarium i skolan mellan 9.00-12.00, intressant men jag höll på att somna i alla fall. Lunchade med Linda och skyndade sedan hem i regnet för att bli klar med den dumma presentationen som vi har imorgon. Är nu äntligen klar så jag tänkte vila en stund för ikväll ska jag på tjejmiddag. Det ser jag fram emot, jag behöver verkligen koppla bort och bara ha lite kul en stund. Egentligen behövs det städas här hemma men jag har absolut ingen energi till det idag så det får väl bli till helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar