onsdag 12 september 2012

Organiserat kaos

Det händer på tok för mycket grejer idag. Jag hinner inte med. Morgonen började med att jag fick sms av Linda och vi började prata om framtida jobb och jag gick in och Googlade på lite jobb då jag hittade ett som verkar perfekt för mig. Började då sätta igång med mitt CV som inte är på långa vägar färdigt. Eller egentligen började dagen med att Daniel slängde in en tvätt i tvättrummet som jag skulle ta hand om som sedan glömdes bort då allt det andra hände. Men kom på mig själv och håller därför fortfarande på att tvätta (gick även iväg och postade min studieförsäkran). Egentligen ska jag sitta hela dagen idag och plugga men då kom posten med alla foton från Paris som vi beställt samt mitt lönebesked. Då blev jag ju tvungen att pyssla med fotografierna och sätta in dem i albumet vi köpt. Åh tusen tankar och projekt samtidigt. Gick upp strax i åtta men har inte ens hunnit med frukost. ...Så slösar jag min tid på att blogga. HALLÅ Sara skärp dig nu!

En sak i taget i den här prioriteringsordningen:
  • Frukost
  • Plugg + tvätt
  • CV
  • Ring VFU
  • Fotoalbum
  • Middag
  • Sova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar