tisdag 29 juli 2014

Biodejt

Igår var jag och Daniel på en klassisk dejt med middag och bio. Vi såg "Förr eller senare exploderar jag"- Det blev för mig 2 timmar och 6 minuter av tårar. Jag rekommenderar den verkligen, jättefin film men jag är nog lite för känslig för att se den här typen av film just nu. 

Både jag och Daniel lyckades med två tabbar igår. Innan vi åkte in till stan slängde vi massa skräp på tippen och till det uppdraget hade Daniel bara tagit på sig sina crocs som han brukar ha när vi grejar hemma, hehe inga konstigheter. Men han tyckte det var rätt pinsamt när han i stan upptäcker att han aldrig bytte skor. Jag skrattade gott kan jag säga, hehe. Sedan är det min tur att klanta till det (och ja dessa tabbar är egentligen helt oväsentliga och förmodligen inte ens roligt för någon förutom oss men men) vi plockar i alla fall lite lösgodis till filmen och det första jag gör när vi satt oss i biosalongen är att plocka upp en godis med repliken "jaha köpte du sådana här också, dessa måste jag prova!" och stoppar in den i munnen medan Daniel stammar fram "ja.. jag köpte en sådan för jag ville prova". Oj vad jag rodnade i den stunden, hehe. Små skitsaker som gör dagen lite roligare helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar