fredag 1 juni 2012

Snygga till sig

Är så trött idag, sovit dåligt, vaknat till och från sedan kl. 05.00. Ah, jag lyckades i alla fall släpa arslet till soffan... värdelöst eftersom jag ligger lika gött här som i sängen. Men datorn stod ju här. Hur ska jag kunna bli snygg idag då? Har tre timmar på mig att tvätta bort tröttheten och känna mig snygg i vad jag nu ska ta på mig. Daniels brors student idag = Jag måste vara snygg. Typiskt när man inte har någon ork och jag inte råkar vara sådär naturligt snygg som vissa andra. Hoppas på att älsklingen kommer hem snart och peppar mig. Han är bra på det, ärligt talat så är han bra på det mesta. Typ att vara snygg utan ansträngning. Det är smilgroparna, jag vill också ha sådana... och så vill jag ha putiga läppar och långt tjockt hår. Men nej... det är inte jag. Får helt enkelt göra det bästa av vad jag har att jobba med. Tur att jag är brun i alla fall. Snyggt sommarbrun, det har jag att jobba med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar