tisdag 12 juni 2012

Hemkomst


Borta bra men hemma bäst.. Det stämmer verkligen på mig. Jag absolut älskar att vara hemma. Sen blir det inte direkt sämre av att jag har världens snyggaste kille som bor i min lägenhet. Japp, du läste rätt älskling MIN lägenhet. Linda säger faktiskt att "Allt ditt är mitt och allt mitt ska du ge fan i". Så det så.

Lite jobbigt med att komma hem efter en trevlig långhelg i Stockholm var att upptäcka att mina nycklar låg på fel sida om dörren. Jag kom inte in...! Detta händer mig allt för ofta men det är tur att jag har en räddare i nöden som älskar mig mer än vad ni kan tänka er. Jag är ingen lätt person helt enkelt. Kommer även sakna mina fina vänner men de kommer snart och hälsar på mig så jag får överleva. Någon gång måste man faktiskt nöja sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar