fredag 16 mars 2012

Morgonplugg

Nu har jag varit vaken i 2,5 timme. Vaknar alltid precis innan älsklingen åker till jobbet då han kommer in och pussar på mig, bästa sättet att vakna på om ni frågar mig. Sen låg jag kvar i sängen en lååååång stund, kollade fb och bloggar osv. allt för att dagen inte riktigt skulle börja. Men sen gick jag faktiskt upp, hämtade skolböckerna och datorn och gick tillbaka och la mig i sängen igen för att där påbörja tentaskrivandet. När jag ligger i sängen och skriver är det lite lättare, inte massa andra saker som distraherar hela tiden och jag är dessutom mycket piggare i huvudet precis när jag vaknat. Jag har faktiskt påbörjat tentan kan jag stolt medge men bör nog skriva lite till innan jag ger upp för dagen. Men det där dåliga samvetet vi pratade om igår känns inte riktigt lika tungt och inte lika mycket idag. Skönt för det är faktiskt fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar