tisdag 6 mars 2012

All tid i världen

Jag dör av tristess. Nu vill jag vara klar med skolan så jag kan börja mitt liv på riktigt. Jag ligger bara hemma och latar mig, det finns inget att göra. Visst jag borde skriva tenta men vem orkar ta tag i det när det är 2,5 vecka kvar till inlämning? Inte är det jag i alla fall. UPPENBARLIGEN. Mår dåligt över att jag inte gör något vettigt med min tid. På riktigt, dåligt. Att vakna varje morgon och den första tanken som slår en är "Jaha... vad ska jag göra idag då, är det ens någon mening med att gå upp?" och det aldrig finns ett svar är fruktansvärt. Visst jätteskönt i ett par dagar, men nu är det mest stressande. Nej, jag vet fortfarande inte hur jag ska fördriva min tid idag... eller imorgon...(Torsdag jobbar jag)... eller på fredag... Känner mig värdelös, jag behövs liksom inte riktigt någonstans. Jag har inte ens massa måsten att ta tag i. Måste verkligen göra någon nytta. Frågan är bara vad? Någon som har förslag?!

1 kommentar:

Josse sa...

Finns en massa du kan göra hjärtat! De andra i skolan har väl inlämning samtidigt? Hitta på något med dem? ^^

Skicka en kommentar