fredag 23 mars 2012

Frihet, ah vilken bra känsla

Åh den där underbara känslan av frihet sprider sig i kroppen... båda tentorna är nu inskickade med flera timmars marginal. Jag är i alla fall sjukt stolt över mig själv, tog mig igenom ytterligare en kurs, lyckades skriva klart båda tentorna i tid varav en jag faktiskt är riktigt nöjd med. Känns helt fantastiskt faktiskt. Solen skiner och jag kom precis in igen efter en god lunch och lite andra bestyr med min älskling. Just nu känner jag mig faktiskt som den lyckligaste människan i världen trots att jag sitter här inne alldeles ensam. Märkligt hur det kan bli. I eftermiddag/kväll ska jag umgås med min favoritkompis Oskar, får la se vad vi hittar på för bus men nått bra blir det alltid när vi umgås, så jag varnar er Göteborg, här kommer vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar