torsdag 16 februari 2012

En vilsen liten människa

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt över min frånvaro. Ni ska veta att det inte bara är här jag är frånvarande utan överlag känner jag mig ganska vilsen. Men förhoppningsvis är en helg i Stockholm vad som botar min åkomma. Jag saknar mina två underbara fantastiska vänner så mycket så att jag blir sjuk tror jag. Konstigt. Men som sagt efter en helg i hos dem hoppas jag att jag känner mig pigg och kry och redo för en ny vecka. Missförstå mig inte för jag har det underbart här hemma också. På senaste tiden har jag firat alla hjärtans dag med min älskling, tränat massor med fina Emelie, åkt pulka, skridskor och promenerat med Linda och Alex, myst med Alice och Jannike och ibland har jag även hunnit hälsa på lite i skolan (dock inte så mycket som jag borde) så jag är faktiskt väldigt lyckligt lottad och omgiven av många fantastiska människor.

Jag tror att det som gör att jag är lite nedstämd är dels då att jag saknar Josefin och Lisa men även att jag inte får ut vad jag hade hoppats på av den här kursen. Går för det mesta bara hemma och känner mig sysslolös. Skulle verkligen behöva en hobby... någon som har förslag på något bra... Förutom att stalka folk då Sofia?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar