tisdag 21 februari 2012

Det som ingen säger men alla tänker

Tycker inte om tanken på att någon gjort dig illa. Tycker inte om tanken på att du kan göra mig illa. Men jag älskar tanken på att det som är och det som har varit har tagit oss hit. Du är värd att riskera allt för.

Nu är snön nästan borta så jag tror nog allt att våren är på väg. Jag ligger i sängen och ska snart gå på konsultation där någon ska tvinga på mig ett gymkort (som jag gärna vill ha men inte har råd med). Om det är någon man ska sälja saker till så är det mig. Är kass på att säga nej. Men jag jobbar på det. Efter lunch kommer världens finaste tjej hit och vi ska läsa Alice i underlandet och busa som bara den. Ja hon är 1,5 år och jag läser barnbokslitteratur! Två flugor på smällen, ja tack. Får nog även finbesök av Oskar som är bra på att hålla mig sällskap när Daniel är borta... Inga missförstånd kring detta tillåts, även om det är vanligt förekommande. Nu väntar duschen på mig. Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar