torsdag 17 november 2011

Overksam

Idag har varit en helt värdelös dag hittills... Jag har inte gjort någonting, gick upp och tog hand om mina drakar (jag skyller på dig Josefin för detta), pluggade minimalt, tittade på gossip girl och tog en dusch. Men vad hände sedan? Ingenting, känner mig så onyttig, jag har slutat anstränga mig och jag hatar mig själv lite när det blir så. Vet ju att jag kan om jag bara anstränger mig lite men nej nu känner jag mig rätt kass. Tråkigt. Detta ger jag skolan skulden för... hade det bara varit lite roligare så hade jag ansträngt mig, som jag ska göra till våren! Det lovar jag.

Har i alla fall laddat inför kvällen med tre timmar spotify och Melissa Horn. Hon är guld och ikväll ska vi gå och lyssna på henne i konserthuset. Spännande. Snart kommer Oskar, Daniel och Glenn... måste börja med maten men kanske ska börja fundera över vad jag ska ha på mig först. Kan kanske inte stå och laga mat i strumpbyxor och BH när de kommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar