måndag 14 november 2011

Öppnar mitt hjärta

Say those words, say those words like there's
Nothing else
Close your eyes and you might believe
That there is some way out
Open up, open up your heart to me now
Let it all come pouring out
There's nothing I can't take


If your sky is falling, just take my hand and hold it
You don't have to be alone

I won't let you go 
-James Morrison

Snart flyttar jag igen, jag är lycklig och jag vågar säga det. Jag är lycklig med dig.
Finns så mycket man inte får säga, får känna, får vara. Men det bryr jag mig inte om nu.
Det är mitt liv och mina drömmar, visst är jag rädd för att såra, skada.
Det vill jag inte och det var aldrig min mening...
Men jag har släppt nu, faller och vet att jag landar mjukt. Det känns tryggt och bra.
För jag är lycklig och jag önskar dig det samma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar