torsdag 24 november 2011

Nu är det jul igen

Åh vad mysigt det är i stan med alla fina lampor överallt. Julstressen har dragit igång, tråkigt tycker jag för jag kopplar egentligen julen med lugn och frid. Men just nu känns det lite stressigt med två jobb, praktik, skola och flytt samtidigt som man ska hinna lista ut fina och bra julklappar så alla blir glada och nöjda. Det är framför allt mig själv jag vill tillfredställa då jag älskar att ge bort saker. Mina vänner och min familj uppskattar verkligen allt och då vill man bara fortsätta ge.

Idag har jag börjat praktiken igen, det är jätteroligt och jag trivs verkligen där jag är. Personalen är så bra och barnen är underbara. Nu sitter jag på bussen på väg att hämta mina fina grabbar. Idag blir det nog en liten bussutflykt tror jag. Ikväll kommer pappa och hämtar mig. Vi ska köra lite lådor från Torslanda till mitt nya hem. I några av lådorna ligger det julpynt! Åh vad jag ska pynta nu. Det är faktiskt första advent på söndag. Det sista vi (jag och Daniel) ska göra för dagen är att skruva ihop grejerna vi köpte på Ikea igår. Det kommer bli så fint! Längtar tills på söndag när alla saker är på plats!Ber om ursäkt över att detta inlägget blev lite rörigt. Sitter ju inte vid en dator så då blir det alltid lite svårt att redigera inlägget. Men men, ni får ta det för vad det är... Tankespya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar