fredag 4 november 2011

Julmys

Bra att när man stått och väntat på bussen i 5 min är det helt plötsligt 1 min längre väntetid än när man kom till hållplatsen. Jag är på väg hem till fina Jenny för julmys med Kume tjejerna. Lite gott julfika, julklappslekar och härlig julmusik! Får passa på att göra sådant nu för sen kommer jag inte hinna då jag har två jobb och heltidsstudier. Om jag var ni skulle jag inte räkna med många blogginlägg under perioden fram till jul. Men ett och annat ska jag nog hinna med.

Idag är förövrigt en ganska jobbig dag för mig. Idag tvingas jag inse att min lillebror har blivit stor. Idag flyttar han till andra sidan jorden och jag kommer sakna honom så otroligt mycket och hoppas att han kommer hem igen någon gång. Men annars kan jag inte göra annat än att önska honom lycka till! Jag älskar dig min fina bror, ta hans om dig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar