måndag 21 februari 2011

Premiär

Då var det dags för premiärinlägget. Nu ligger jag i min goa Miami soffa från Chilli och tittar på "Halv åtta hos mig", ett program som är på varje dag halv åtta hos mig.  Är trött men nöjd efter första dagen på praktiken och en trevlig shoppingtur med Lisa på jakt efter de perfekta födelsedagspresenterna till världens bästa Josefin som fyller år nu i veckan. Vi hann även med en välförtjänt paus på mitt favoritfik Soho som för övrigt har världens godaste varma choklad, den är verkligen chokladig och det är positivt, chokladtokig som jag är. Idag blev det en kopp hallon, blåbär och vaniljte som jag rekomenderar och en mycket god bit kladdkaka. Tyvärr hade de inga kladdkakemuffins som jag annars vill uppmana alla att smaka på! Nu blir det lite tonfisksallad till middag och mys med mitt hjärta.

1 kommentar:

Inuti bubblan sa...

söta ni är, hoppas ni hittade något fint ;)

Skicka en kommentar