tisdag 22 februari 2011

Mardrömmar

Fy jag har haft en hemsk natt, det är fullmånetider och detta innebär i alla fall för mig dålig sömn med mycket mardrömmar. Inatt drömde jag om Josefins katt Sascha, den åt andra katter levande (som ormar gör) sen drömde jag även om klassens maskot Äcklet som är en stor spindel som jagade mig! När jag då  äntligen vaknade var jag absolut inte lockad att skaffa djur. Efter denna hemska natt följer såklart en hemsk morgon, jag hann inte med allt som skulle göras så till frukost blev det en twix, jag hann inte skriva ut lite papper som jag hade tänkt att ta med till praktiken och jag hann inte heller beställa skivan som jag hade tänkt och så missade jag bussen även fast jag skyndade mig. Jaja... dagen har i alla fall varit bättre och nu känner jag att det är dags att laga lite mat, tror det blir pannkakor idag, blev väldigt sugen på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar