söndag 27 februari 2011

Lördag

Oj vilken bra dag det har varit idag. Har samlat på mig många vuxenpoäng. Jag gick upp klockan 7.00 och tvättade så innan klockan var tio hade jag både tvättat och städat hela lägenheten. När jag var klar fixade jag mysfrukost till mig och N och vi såg en film ihop. Eftersom att jag var bortbjuden på tjejkväll ikväll kände jag att jag ville ta med mig något så jag bakade kladdkakemuffins med kokos på. De blev sådär goda, jag hade velat ha dem lite kletiga, hade dem nog i ugnen lite för länge men de var mycket uppskattade av mina goa vänner och tillsammans åt vi upp 18 stycken (på 5 tjejer) bra jobbat! Därefter var det matlagning som stod på tur och det blev lövbiff med potatishalvor och vitlöksärtor. Det hade nog varit gott med någon sås till fast jag är ingen såsälskare och vi hade inget bra hemma att göra sås av så det fick bli som det blev.


Efter maten bar det av till Josefin och där droppade de andra tjejerna in en efter en. Väldigt roligt att träffa alla, speciellt Sofia som har kommit hem från Falun efter att ha bott och pluggat där i 3 år. Tack för en jättetrevlig kväll, ni är så himla bra!

1 kommentar:

Inuti bubblan sa...

de var visst jättegoda! tack själv (L)
ps. daniel hälsar att du borde anmäla dej till halv åtta hos mej ;)

Skicka en kommentar