måndag 7 december 2015

Andra advent

Igår firade vi andra advent här hemma. Eller ja.. större delen av dagen spenderade vi i bilen då vi varit i Stockholm hela helgen och hälsat på en av mina närmsta vänner. I lördags besökte vi nyöppnade Mall of Scandinavia, det var stort, nytt och fint men jag hade nog lite för höga förväntningar tror jag. De flesta butiker finns ju här hemma i Göteborg också men såklart fanns det en del som vi inte hann kika i ordentligt. Helt okej blir väl betyget från min sida men tror kanske att jag får ge det en andra chans någon gång när inte julruschen är igång. På kvällen käkade vi helt fantastisk mat på restaurang Landet, jag åt kalvkind med potatispuré och det var helt ljuvligt! Andra advent började vi med långfrukost och sällskapsspel innan det var dags att packa in familjen i bilen för hemfärd. På hemvägen gjorde vi en liten avstickare till Västerås för att se hur fina Sofia hade det hemma och där blev vi bjudna på en supergod kycklingsallad. Ja! Mat är viktigt för mig. Vad jag försöker säga med det här inlägget är att jag har haft en helt fantastisk helg med helt fantastiska människor. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar