fredag 1 maj 2015

Bröllop

Kärlek är så himla fint. Jag är en sådan där naiv person som tror stenhårt på kärleken. Jag tror att kärleken övervinner allt. Har man bara den så klarar man sig här i livet. Detta är absolut en av anledningarna till att jag älskar bröllop så mycket. Finns det något finare än en stor fest för att fira sin kärlek tillsammans med dem man älskar?! Nej, inte om ni frågar mig. I sommar ska en nära vän till mig gifta sig med sin kärlek sedan många år tillbaka och jag är så lycklig för deras skull. Ser fram emot att få vara med och fira en dag som bara är deras. Emelie kommer vara så himla vacker i sin brudklänning och jag kommer helt klart att behöva vattenfast mascara för tårarna kommer nog spruta åt alla möjliga håll om jag känner mig själv rätt. Åh, vad jag ser fram emot detta och stort tack för att jag får vara en del av er stora dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar