måndag 16 februari 2015

Det där med bröllop...

Jag och Daniel skulle ha gift oss sommaren 2014 men eftersom jag blev gravid med Isabella struntade vi i det och köpte hus istället. Rent ekonomiskt gick det inte ihop att både få barn, köpa hus och ha vårt drömbröllop samma år, därför fick vårt bröllop helt enkelt vänta. 2015 verkar bli ett riktigt bröllopsår för många av mina nära och kära vilket är otroligt roligt och såklart inspirerande. Med allt prat om bröllop kan jag inte låta bli att längta efter mitt eget. Jag och Daniel har inte bestämt något nytt datum än men förhoppningsvis ligger det inte allt för långt bort i tiden längre. Förra helgen var jag och Daniel på bröllopsmässan tillsammans med Simon och Emelie som ska gifta sig i sommar. Det var superhärligt och inspirerande att gå runt där bland alla andra brudpar och smutta på bubbel och prova brudklänningar. Som sagt.. jag börjar längta mer och mer efter den där stora dagen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar