tisdag 2 december 2014

Perfekt lycka

Lillan ligger och sover på mitt bröst, vi har så mysigt ihop. Om en liten stund ska vi promenera iväg till BVC för att mäta och väga. Hoppas på att hon fortfarande har en fin kurva som går stadigt uppåt. I lördags blev vår Alicia en månad gammal och idag blir Isabella hela 11 månader. Det går fortfarande inte en dag utan att jag tänker på henne. Nu när Alicia finns här hos oss så känner jag ofta en sådan där galen lycka i hela kroppen, jag tittar på henne och bara smälter av kärlek samtidigt så finns det alltid i dessa stunder ett "men", "Jag är så galet toklycklig men om Isabella hade varit här så hade det varit perfekt". Tror jag har skrivit det förut, vår familj kommer aldrig få uppleva perfekt lycka då hon alltid kommer saknas oss. Men Alicia ger sådan otrolig kraft och kärlek och det gör det lättare att inte vara ledsen. Det finaste är när jag kan titta på henne och se likheter till hennes storasyster. Det inger en bekräftelse att jag faktiskt fått två döttrar vilket gör mig varm i hjärtat.

Isabella i magen:

 Alicia i magen:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar