onsdag 10 december 2014

Lillans rum

Förra helgen hade jag lite tid över så jag passade på att göra lite fint i Alicias rum. Hon sover ju inte därinne men ställde ändå tillbaka sängen eftersom hon sover i sitt babynest i vår säng. Just nu växer hon så det knakar.. Helt plötsligt har väl tiden gått och det är dags för henne att flytta in. Därför kändes det helt rätt att vara lite redo med rummet så att man inte står där i sista sekund. Dessutom är det mycket roligare att gå in där och byta blöja och så när det ser lite snyggt och iordninggjort ut. Jag blev faktiskt väldigt nöjd och det hoppas jag att hon är också när hon väl kan börja använda rummet lite. 







Kan ju också passa på att tacka underbara Pontus för den gigantiska fatboy som vi fått, där ska läsas många sagor. Även de söta uggletavlorna ovanför skötbordet har han och Cecilia målat, så fint! Så återigen stort tack. Jag är övertygad av att Pontus kommer bli en viktig person av Alicias liv. Känns härligt att ha en person som står vår familj så nära och som verkligen finns där i både lyckliga och tuffa stunder i våra liv. Du är en fantastisk person och jag räknar dig verkligen som en del av vår familj, fina vän.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar