torsdag 4 december 2014

Önskelista

Den 21 december fyller jag 25 år och som ni alla vet närmar sig även julen med stormsteg. Därför tänkte jag att det kunde passa med en liten önskelista här. Den översta är till mig och så passade jag på att göra en till Alicia också som ni ser under min.

1. Berlock från Thomas Sabo  2. Presentkort till klädbutiker (Är i desperat behov av nya kläder efter två graviditeter och amning)  3. Plånbok från Michael Kors (min är helt trasig)  4. Löwengrip care and color- hårinpackning, hårolja och värmeskydd  5. Picknick glasunderlägg  6. Gästhanddukar från Lexington (till badrummet där nere)  7. Photoshop (så jag kan göra en ordentlig header och fina kollage här i bloggen, ber om ursäkt över dessa två ruggigt fula kollagen)


1. Emmaljunga skötväska Sport- Pepita Navy  2. Babysitter (den här modellen heter Chicco Babysitter hoopla- Natural)  3. Babygym (det på bilden heter Skip Hop- Treetop friends)  4. Virkad mobil till vagn ifrån Nature zoo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar