tisdag 7 januari 2014

Lilly Isabella Telder

Idag har varit en dag då många gått tillbaka till vardagen. Inte jag, mitt liv har stannat. Jag har blivit mamma och förlorat ett barn. För mig finns inte längre någon vardag att komma tillbaka till. Inget är som vanligt längre för min värld har vridits uppochner. 

Den 2 Januari 2014 födde jag vår Isabella. Hon var det vackraste barnet man kan tänka sig. Helt perfekt med små öron, liten söt näsa och pussmun. Så otroligt älskad från första dagen vi visste att hon fanns. Finns inte ord nog att uttrycka min kärlek eller saknad efter henne. Jag är så otroligt lycklig över allt hon gav mig samtidigt som jag är så otroligt ledsen över att jag inte kunde skydda henne så som jag borde ha gjort.

1 kommentar:

Josefine Lindh sa...

Hej Sara! Jag brukar klicka in här på din blogg ibland. Jag måste bara skriva till dig att jag blev så otroligt ledsen när jag fick höra om det som har hänt. Livet är inte rättvist! Jag hoppas och tror att ni finns där för varandra och gråter tillsammans, kramas, stöttar varandra och kämpar. Eran lilla tjej kommer alltid att finnas med er! Jag tänker på er! Kram Josefine

Skicka en kommentar