torsdag 6 juni 2013

Nationaldag

Sveriges nationaldag idag. Ingen dag som betyder något speciellt för mig men jag njuter gott av en dags betald ledighet. Dagen har bjudit på spontangrillning hos Anton med Emelie, Pontus och Daniel. Därefter tog jag mig till Torslanda och hälsade på min fina bonusfamilj med mina goa killar som jag jobbade hos innan. Älskade barn säger jag bara. Sådan fantastisk fin familj jag hade turen att hamna hos. När jag hade käkat mig mätt på rabarberbaj, pratat ikapp och busat färdigt kom mamma och hämtade mig. Käkade middag med mina föräldrar och utnyttjade denna härliga sommardag med prat och skratt till fullo.

Av min fantastiska bonusfamilj fick jag en chokladstrut och detta superfina armband från Edblad. Jättetack för att ni är så gulliga!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar