tisdag 4 juni 2013

Blodomloppet

Igår deltog jag och mina kollegor i blodomloppet. Riktigt trevligt. Har dock inte vågat ge blod än men kanske att jag vågar om Daniel är med och håller mig i handen. Har ju egentligen alltid velat ge blod men har vägt för lite och nu har jag ju gått upp de där sista kilona som krävs och därför borde jag faktiskt ge blod. Tycker att alla som kan borde, men det är rätt obehagligt det där med nålar och blod.

Hursomhelst så hade vi anmält oss att gå 5 km. Den sträckan tyckte jag och en annan kollega kändes lite klent så när vi ändå hade eftermiddagen/kvällen fri passade vi att gå 1,5 mil till. Riktigt skönt att vara ute och bara gå och prata så länge. Känns gött i kroppen också att komma hem och vara skönt trött/utmattad och inte bara sliten trött. Dessutom gjorde denna kvällen mig riktigt taggad på att börja träna på riktigt igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar