torsdag 30 maj 2013

Torsdagsnöje

När jag slutade jobbet idag åkte jag snabbt hem och duschade för att sedan bege mig in mot stan. På väg in råkade jag ut för min första spårvagnsolycka efter mina 23 år som Göteborgare. Spårvagnen prejade rätt in i en bil som stod på rälsen. Ingen skadade sig som tur var men lite obehagligt var det allt och om inte annat blev det bökigt att ta sig till avenyn. Fick åka med tre olika vagnar (det hade gått snabbare att gå de 20 minutrarna). Väl framme var jag inne i ett par skobutiker, utan lycka.. Finns ju inte min storlek i några skor som inte är svarta. Mötte därefter upp min älskade Mandy och vi tog en dejt på Heaven 23 med räkmacka och drink (Hallonmojiton finns inte kvar Lisa!). Därefter avslutade vi det hela på Liseberg med en glass i den sista kvällssolen... Riktigt fin kväll trots alla missöden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar