söndag 5 maj 2013

Enjoying life

En perfekt dag igår. Gick upp vid nio och åt frukost med älskling innan han åkte iväg till träningen. Sedan kollade jag ikapp mig på mina Sara-serier, greys, revenge och unga mödrar. När Daniel kom hem låg vi och pratade i en timme om allt mellan himmel och jord innan jag tog mig i kragen och gjorde mig i ordning för att åka in till stan och möta Josse. Väl framme i stan gick vi runt och kikade efter skor och klänning till mig men hittade inget så då slog vi oss ner på ett café och pratade bort tiden istället. När klockan närmade sig 18.30 drog jag mig bort mot El corazon för middagsdejt med Daniel, så gott och mysigt det var! När vi var mätta och belåtna gick vi vidare till biljardpalatset och mötte upp Anton och Emelie som vi avslutade kvällen med på PC (oj! 18 åringar är små). Såhär spenderade jag min lördag och är så nöjd med att jag verkligen gjorde det bästa av dagen. Idag hoppas jag det blir en ny sväng till stan så jag får hittat mig den där klänningen och de där skorna som jag verkligen vill ha och att jag kanske även får träffa min älskade bror som äntligen kommit hem från sina äventyr i Asien!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar