fredag 5 april 2013

Ännu en vecka

Så var denna arbetsveckan slut. Det går sakta men säkert framåt. Skön känsla det där att få vara med från start och att det man säger, tycker och tänker faktiskt påverkar resultatet. Daniel är borta hela helgen så jag passar på att njuta av mitt eget sällskap. Tog en långpromenad hem, stannade och köpte på mig massa gott så jag står mig, har redan avverkat tre avsnitt Unga mödrar så nu blir det lite Grey's och sedan somna på soffan. Imorgon ser jag fram emot en riktig tråkdag med städ och tvätt men förhoppningsvis dyker Oskar upp och förgyller det hela en smula. På söndag blir det Brunch med bästa Casse och Mandy. Vi har bokat bord på Incontro och har fått veta att vi sitter på "ett lite högre bord med lite högre stolar till", tur med stolarna annars hade jag förmodligen inte nått upp till bordet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar