onsdag 22 augusti 2012

Ett år


Helt galet vad tiden går snabbt, det har redan gått ett helt år. Ändå är det som om vi känt varandra i all evighet. Du är en stor del av mig och mitt liv nu och när du inte är vid min sida fungerar jag lite sämre som människa. Därför känns det lite jobbig att du åker ifrån mig idag och är borta i tre dagar men vi hann i alla fall fira lite inatt. Jag blev så lycklig när du blev glad över din present, ett Tommy Hilfiger skärp, det finns inget bättre än att göra dig glad. Du vet dessutom mycket väl att jag är överlycklig över min present som är Parisresan.

Om någon elak människa nu sitter och tänker "så jävla löjligt att köpa dyra presenter för att fira en betydelselös ettårsdag" då har jag bara en sak att säga er: ta er i rumpan! Det är sjukt viktigt att inte ta varandra föregivet, sen kan man visa sin kärlek på många olika sätt och alla gör det som passar dem. Detta är en del av vårt sätt att säga att vi älskar varandra så våga inte ens bajsa på det. 

Jag älskar dig Daniel Telder och detta år som gått är det bästa jag någonsin upplevt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar