måndag 6 augusti 2012

En pinsamhet här eller där

Någon kanske sitter där hemma och undrar varför jag inte skrivit på ett tag och det har jag svar på. Jag har jobbat och det har inte hänt nått spännande i mitt liv värt att skriva om och då är det såklart onödigt för mig att slösa tid här. Den största action jag utsatts för i helgen var när jag halkade i matsalen så att alla såg. Trillade ordentligt och har ett fett blåmärke på knät. Det är det pinsammaste som hänt mig på länge (och nej jag höll inte någon bricka med mat som ni säkert precis fantiserade om). Nu kanske ni sitter och tänker att om detta nu var det pinsammaste som hänt mig på länge varför berättar jag då det för fler? Jo, det är för att jag tycker att alla förtjänar ett gott skratt och jag kan absolut förstå om folk skrattar åt detta för det hade jag själv gjort. 

Snart ska jag sätta mig på bussen till Gråbo. Ska med Linda som ska tatuera sig i Floda, spännande. Men innan jag kan sätta mig på en buss måste jag bestämma vad jag ska ta på mig men det är sådant sjukt svårt väder. Jag vet liksom inte om det är höst eller sommar, varmt eller kallt, regnigt eller uppehåll så jag får lite smått panik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar