onsdag 4 juli 2012

Ullared

Toalettskylt 9,95:- Hårfön 199:- Lampa 219:- Solsidan 119:- Dassbok 19,95:- Peeling 22,95:- Badskum 12,95:- Diskmedelpump 29,95:- Lösögonfransar 29,95:-/st Nagellack 9,95:-/st Mascara 94,95:- Vax 54,95:- Lösnaglar 29,95:- Hushållspappershållare 19,95:-

Mitt fjärde besök i denna annorlunda värld välsignade mig med bland annat dessa saker + lite tandborstar, servetter och andra tråkiga förbrukningsvaror. Jag är riktigt nöjd faktiskt. Vad jag gillar med Gekås är att allt finns under samma tak och många av sakerna ÄR faktiskt ganska mycket billigare än om man skulle köpt det i vanlig butik. Blev kär i en matberedare för 800:- och jag hade köpt den på stört om det inte var så att varje skrymsle i vårt kök är upptaget. Däremot finns det en hel del muppar som går till detta varuhus men det är inte så farligt så att jag inte tycker att det är mödan värt. Dock hade jag galen mensvärk och dessutom inte ätit på hela dagen.. Dålig kombo, men, men. Jag tog mig igenom det med. Hade ju trots allt fantastiskt sällskap så tack för det Pontus och Daniel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar