fredag 13 juli 2012

Sista sommaren

Trots två dagars ledighet är jag helt slut... Idag går jag på ett 9 dagars pass vilket innebär att jag på 18 dagar varit ledig i 2. Kommer vara rätt utmattad lagom till nästa helg. Men vad gör det.. jag behöver faktiskt mina shoppingpengar till Paris så det får helt enkelt vara värt det. Som tur är har jag inte bara stängningar framöver så jag hinner träffa Daniel lite emellanåt. Vi har gått om varandra då han jobbat mellan 8-17 och jag  15-23.30. Det blir förmodligen sista sommaren jag har ett så kallat "sommarjobb" hoppas på att ha fast anställning lagom till nästa sommar. Sjukt nervöst och spännande. Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ge mig ut i regnet.

1 kommentar:

anna sa...

Tack söta du! DU har en mysig blogg tycker jaaaaag ;-D

Skicka en kommentar