fredag 13 april 2012

Självömkan




















Jag är så ledsen... ibland får man faktiskt vara det, speciellt när man saknar någon. Helt sjuk att jag kan känna mig såhär ensam. Ni får tycka att jag är hur mesig som helst men när jag nu är lite småsjuk med ont i öron, mage plus snuva så blir jag väldigt, väääldigt ynklig och vill inget mer än att Daniel ska vara här och pussa på mig. Energi till att laga mat finns inte, det får bli lite naturgodis eller något av det andra fredagsmyset till middag. Jag tror jag överkonsumerade lite men jag tyckte så väldigt synd om mig själv när jag var på hemköp. Dessutom är det ingen fara på taket att jag inte äter allt eftersom jag ska ha mina fina skoltjejer här imorgon.

Nej fy nu blev jag ledsen igen.... Det är två dygn innan Daniel kommer hem. Blä! Men jag hoppas verkligen att han har det jätteroligt och ni ska veta att jag sitter här hemma med tröjan på och hejar på er "FBC LERUM!".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar