måndag 23 april 2012

Baaaka bullar...


Har haft en riktigt skön helg faktiskt. I fredags pluggade jag med Linda på förmiddagen och jobbade med mina killar på eftermiddagen. Efter det kom Daniel och hämtade mig, han hade köpt räkor så det var bara att åka hem och mysa tillsammans. Det tog mig 1,5 timme att skala räkorna... Men gott var det! 

Lördagsmorgonen spenderade vi tillsammans med Jannike och Alice i stan. Jag var på skojakt i stan men hittade inga. Jag blev så ledsen att jag köpte ett par likadana jeans som de jag redan hade på mig som tröst, jag i ett nötskal. Alice däremot hittade en superfräck skinnjacka och pilotbrillor, hon blev helt klart tuffaste tvååringen i stan. På kvällen kom Oskar, vi åt Tacos tillsammans och gick sedan iväg och tittade på fotboll med Anton och Anton. Efter detta var det dags att kila över till Chez och fira Amanda och August. Mycket fin kväll.

Igår var en riktig myssöndag. Det regnade hela dagen. Jag slog sönder en tallrik och ett fat, så då plockades dammsugaren fram och lägenheten blev ren. Annars tog vi det bara lugnt hela dagen tills jag blev för rastlös. Vi bestämde oss då för att baka bullar. Baaaka bullar... Baka bullar, baka bullar! (tänk er det med en as bra melodi till). Vilka superbullar det blev!

Tack alla fina som jag fick nöjet att spendera helgen med. Är sjukt nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar