onsdag 4 april 2012

Ååååka pendeltåg...


Projektarbetsdag idag, är trött och förkyld såhär lagom till Påsk så nu blir det helt klart hem och vila. Skulle egentligen gått på premiären av American Pie med fina Frasse och Amanda men på grund av sen dag och förkylning känner jag hur kroppen tar emot så det blir inget med det. 

Åker tåg hem, befinner mig för tillfället i Lerum men tycker det är läskigt att åka tåg för det går så snabbt så man får verkligen inte missa att kliva av för då vet man inte vart man hamnar. Sen blir jag lite irriterad på detta tåget för det plingar så högt vid ny station så det för tillfället tjuter i mina öron. Detta trots att jag lyssnar på musik. Blä! Haha fy vilken tant jag är... Jaja Oskar önskade lite mer bitterhet i min blogg så här kom den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar