fredag 7 oktober 2011

Syster


Vill berätta att jag har världens bästa syster som hjälper mig att tvätta tröjan (som jag dessutom får sno från hennes garderob) som jag ska ha på Finalfesten på söndag!

Kan även passa på att berätta att jag hade en toppendag igår. Jag hann med allt jag skulle göra. Fira Pelle på morgonen, skriva på B-uppsatsen med Linda i Gråbo, bowla (vinna) på stigbergstorget med Linda, Elin och Anna. Sedan snabbt iväg för att fira Casse med Frasse, Oskar, Jessica och Daniel. Bra dag igår helt enkelt, jag var sjukt effektiv!

Idag har jag gjort sista intervjun inför uppsatsen, varit en snabbis i stan och shoppat lite grejer inför söndagens partaj, tagit en supermysig spontanfika med Emelie, lämnat in kläder och personalkort på Liseberg, hälsat på mamma och pratat ikapp, pluggat, städat, kollat på första avsnittet av den nya säsongen av Greys Anatomy, lagat tacos och tittat på Idol. Ja, det har varit mycket idag också och jag gillar det. Nu ska jag sova för imorgon blir också en händelserik dag. Puss och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar