onsdag 19 oktober 2011

Födelsedags helg

Det har varit en helg i födelsedagarnas tecken. Min fina Lisa fyllde år i söndags så i torsdags satte vi henne på tåget från Stockholm för att kunna fira henne med kalasmiddag i fredags! En annan fin vän Pontus fyllde även han år i söndags så honom firade vi med kalasmiddag i lördags. I söndags var det en till födelsedag... Min nonnos jag tänkte på dig.

Kanske kan berätta lite om min söndag, den va lite speciell nämnligen. Jag var först på fotbollsmatch och sen innebandymatch och ni som känner mig vet ju att sport kanske inte riktigt är min grej men vad gör man inte för dem man tycker om? Efter det var vi i Lerum på söndagsmiddag... Mycket trevligt avslut på helgen. Det tackar jag för.

Det har regnat hela veckan... Jag tycker det är ganska mysigt faktiskt och det passar bra när vi bara sitter framför en dator hela dagarna. B-uppsatsen börjar bli färdig faktiskt och det är roligt att se, jag är sjukt nöjd faktiskt. Blev föresten godkänd på min senaste tenta. Gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar