lördag 1 oktober 2011

Uppdatering

Jaha vad har jag gjort hela veckan kan man undra... Upptäckte nu att jag inte skrivit sedan i tisdags. Det har blivit mycket plugg så har jag även hunnit med en förkyldning. Vad mer då? Några besök i stan för presentshopping, många oktoberbarn som ska uppvaktas. Igår var jag på min första innebandymatch någonsin och något säger mig att det kommer bli fler:) inte mig emot jag hade roligt. Det bor nog en liten tävlingsmänniska i mig trots att sport kanske inte är min starkaste sida. I helgen är Masse hemma så om allt går som planerar blir det utgång ikväll! Undra vad man ska ta på sig?! Det är konstigt hur garderoben krymper trots att man köper nya kläder. Jaja det blir ett problem för ikväll, nu är det dags att börja fundera på frukost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar