lördag 20 augusti 2011

Underbara höst

Älskar att bo i Sverige. Vi har så sjukt fina årstider... nu är det sensommar som sakta men säkert övergår i höst och jag bara älskar det, en regnig dag med en kopp varm choklad och en gosig halsduk, sånt man inte kan njuta av på sommaren. Snart börjar skolan också och jag har inte riktigt bestämt mig om jag ser fram emot det eller inte, jag tycker att det ska bli skönt att få en vardag igen (och ja, jag gillar vardag) men vad jag har hört är inte kurserna jag ska läsa i höst de allra roligaste man kan vara med om. Men jag tänker att om jag går in i det med ett öppet sinne och utan förutfattade meningar så kanske det inte blir så dumt i alla fall. Kommer i alla fall spendera höstterminen med Linda och det är jag sjukt glad över, utan henne hade jag nog inte orkat ett till klassbyte. Visst det är jättekul att träffa nya människor men det är samtidigt jättejobbigt att hela tiden behöva bryta upp. Jag är nog lite av en vanemänniska och behöver någon slags trygghet... Linda är bra då. Tack, en höst med dig i skolan kan nog bli riktigt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar