onsdag 10 augusti 2011

Till Josefin

Hej min fina fina Josefin, eftersom du är min mest trogna läsare tänker jag ge dig ett helt eget inlägg. Synd bara att jag inte har speciellt mycket att berätta, jag har jobbat hela veckan och gör min sista dag på lördag, bittersweet. Var spontan ute i Lördags och hade verkligen en kanonkväll med de bästa <3 I söndags hade jag sambodejt med mina underbara blivande sambos Sofia och Pelle... Längtar till min skrubb! Jag vet att du också jobbar på och sliter men snart har vi semester ihop igen och då ska vi umgås som bara den, du kommer till exempel att få äran att hjälpa mig att flytta! Vet att du är bra på det. Vill även passa på att säga att du är en helt fantastisk och underbar vän och är lycklig som får ha dig i mitt liv. Tusen tack för det.

2 kommentarer:

Josefin sa...

Sötnos! Tack! <3

Anonym sa...

Från Daniel
Åhhh!

Skicka en kommentar