torsdag 25 augusti 2011

Fullt upp

En tuff vecka både framför och bakom mig. Har grejat mycket inför min flytt som sker på söndag och det har varit ganska jobbigt, mycket att packa och många saker som ska ordnas upp. Men snart är det över. Det är himlans tur att jag har så sjukt fina vänner som ställer upp. Ett speciellt tack vill jag ge till Josefin, Jannike, Daniel, Oskar och lilla Alice, ni vet alla varför.

Jag har även hunnit med lite skoj i veckan, umgåtts mycket med folk som gör mig lycklig och det är alltid lika härligt. I tisdags var det kräftskiva med bästa Liseberg, alltid lika underbart att spendera tid med er! Igår var jag på dejt med Lisa och åt en avskedsmiddag, det behövdes lite Sara och Lisatid innan hon åker. Fasen vad jag kommer sakna dig och det vet du, men jag tror även du kommer få det skitbra där så lycka till med allt jag finns här i Göteborg och väntar på dig när du är redo att komma hem igen.

1 kommentar:

Skicka en kommentar